wtorek, 23 kwietnia 2013

Witam :D


Siemanko  !!!

Na blogu znacie mnie jako Kamila lecz,nie jest to moje prawdziwe imię(jak nazywam się naprawdę dowiecie się w swoim czasie:) ).Mam dwanaście lat i mieszkam w Polsce. Moim największym marzeniem jest to aby, zostać zawodową tańcerką. Jestem wielką fanką książek przygodowych. Nie jestem może najlepsza w pisaniu i w ortografii , ale nie nadużywam znaków interpunkcyjnych.Więc nie jest najgorzej :)).Nie raz słyszałam że nazwa bloga jest nie zrozumiał ,ale taka raczej lepsza niż :"Kamila-kamcia" Czy coś w tym stylu.Ale dlaczego akurat taka nazwa? Tego do końca sama nie potrafię wytłumaczyć. Niektórym się ona może nie podobać, a innym odpowiadać.
       Kocham zwierzęta i bardzo chciałabym im pomagać. Słyszę o sobie ,że jestem osobą zwariowaną. Możliwe, ale czasem to jednak wracam na Ziemię.


   Tutaj znajdziecie moje 'wymysły' z modą, codzienność i moje życie. Abyście nie myśleli że jestem,jakąś pięknością proszę moje zdjęcia.



Ps. Jestem wielką fanką matmy i przyrody ; )


2 komentarze:

. pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Anonimowy pisze...

KnignEvindy xaikalitag Tiewclire [url=http://usillumaror.com]iziananatt[/url] Gopascariapic http://gussannghor.com queemoVuh