sobota, 27 kwietnia 2013

Przyroda

Jak się macie blogerzy?

Dziś muszę się wam pochwalić, że zajęłam 1 miejsce w konkursie przyrodniczym etap między szkolny.


    Jak napisałam w pierwszym poście interesuję się również przyrodą. Jest to przedmiot interesujący i nie trzeba go  rozumieć wystarczy się nauczyć danego tekstu na pamięć. W taki sposób i ja czasami funkcjonuje. Np. Na konkursie nie rozumiałam znaczenia słów ale wiedziałam, że takie słowo było i to prawda. Wiele osób uważa, że przyroda to łatwy przedmiot. Dla mnie to jednak trochę trudniejszy.
Umiem świetnie odpowiadać przed tablicą ale pisać sprawdziany to nie.
Cóż począć jedni mają zdolności do przyrody a inni do matematyki. : D
   
       Chciała bym wam dziś opowiedzieć trochę o moim zwierzątku...

                            -------------------------------------------------

Mam królika miniaturkę w wieku 2 lat i kilku miesięcy. Ma na imię Kosmo chociaż, każdy z członków nadaje mu inne przezwisko.
   Jest bardzo energiczny i rzadko ale mocno przywiązuje się do ludzi.
Kiedy gdzieś wyjeżdżam na min. 3 dni to on od razu przestaje jeść i pić. Dlatego rzadko gdzieś bez nie go wyruszam.
     On jest moim przyjacielem. Spędzam z nim całe wieczory. Czytam mu książkę albo bawię się z nim. Zdarza się również, że nawzajem się ganiamy po moim pokoju.
Zdjęcie mojego autorstwa


                                    ------------------------------------

Pamiętajcie królikom trzeba często obcinać paznokcie, czesać go i chodzić do weterynarza !!!
 Jeśli wychodzicie z królikiem z domu należy go zaszczepić, bo może zarazić chorobami ze dworu. Pamiętajcie również kiedy przyniesiecie mu koniczynę lub mlecz (bo króliki to uwielbiają) nie zapomnijcie porządnie go umyć wodą i oberwać korzenie.
Króliki i inne gryzonie sikają po zjedzeniu koniczyny lub mleczu na czerwono, pomarańczowo. Wiele osób się boi o takie zachowanie ale to naprawdę nic strasznego. W roślinach na dworze jest po prostu za dużo pigmentu i gryzonie go nie przyjmują do organizmu.








Zdjęcie mojego autorstwa
Zdjęcie mojego autorstwa




No to pa patki kochani !!!

1 komentarz:

Lou.Lien pisze...

O, masz nowy nagłówek ;)
Tak, moja siostra wczoraj też była podekscytowana tą pełnią ;)
Ja jestem trochę chora :c
Nigdy nie miałam gryzonia, nawet nie wiedziałam, że mogą sikać na taki kolor xD
Hmm. Wiesz co, średnio podoba mi się wygląd twojego bloga. Ale to chyba ze względu na to, że wszystko jest w innym kolorze. Niebieska czcionka, różowa, czarna, mnóstwo stylów czcionek, tło fioletowe i czerwono-pomarańczowe, a nagłówek czarny :D
Mimo to na początku blogowania zawsze tak jest, albo po prostu tak ci jest najlepiej :)
Sądzę, że gdy ktoś pierwszy raz wchodzi na twojego bloga może to go zniechęcić, ale to tylko taka rada :)