środa, 24 kwietnia 2013

krótko o mnie :*

Witajcie czytelnicy!

Jestem normalną dziewczyną tak jak każda z was.
Jedyna różnica to ta , że ja należę do 44%  Polaków, którzy lubią czytać (i czytają książki)
Ja przeczytałam ich już bardzo wiele ale nie dorównuje jeszcze Anastazji .
  Na moim blogu niedługo znajdzie się zakładka pt. kącik czytelnika .   Będzie można przeczytać tam wiele recenzji autorstwa  mojego lub innej blog-erki. 
 Postaram się min. co miesiąc dostarczać nowych recenzji ale nie obiecuję. Ponieważ mam zbyt mało czasu.

Każdego dnia mam jakieś zajęcia dodatkowe np. Jutro mam : kółko muzyczne, tańce nowoczesne, tańce ludowe, lekcje pianina, (wyjątkowo) konkurs przyrodniczy.

 Ja jestem osobą nieśmiałą a zarazem szaloną i udzielającą sie we wszystkich przedsięwzięciach :)

   Przepraszam za brak fotografii ale aparat mi się zepsuł :(

Brak komentarzy: