niedziela, 28 kwietnia 2013

etapy w życiu

Hejunia blogerzy !!!

Dziś opowiem wam nieco o naszych etapach w życiu. Jest ich bardzo wiele, a jednym z nich to powracanie do dzieciństwa lub tzw. głupawka.
 Nie każdy musi to przechodzić, z powodów bardzo różnych. Jednak każdy przechodził i nie raz jeszcze pędzie na tym etapie : " Nie na widzę szkoły/pracy "
Powiedzmy sobie szczerze to jest podstawowy etap ludzi !!! My z natury jesteśmy leniwi i nudni. Jednak zdarzają się tak zwane "diamenty nie oszlifowane" które wyglądają jak piasek jak każdy inny. Ale jeśli on nad sobą popracuje to wyłoni się diament. Jak poznać taką osobę? -pytacie
Ona będzie pracowita, uczynna i z pewnością NIE leniwa. Naprawdę mało jest takich osób więc warto się postarać. Nie przechodźcie tego etapu w tedy dowiedziecie, że jesteście wyjątkowi. 
        Ten blog jest właśnie dla osób wyjątkowych (nie koniecznie z tego powodu). Błękitna Pełnia to coś wyjątkowego to coś tak jak wy !!!
Pokarzcie ludziom, że jesteście lepsi, bo wy to unikaty :D

  Ja również przechodzę wiele etapów i wiem jak to jest.
Jeśli chcecie się o coś zapytać coś poradzić piszcie śmiało na adres: Blekitna.pelnia@gmail.pl

Ja będę  do waszej dyspozycji 24h na dobę .
Ps.przepraszam, że taki krótki post ale niechcący usunęłam poprzedni.





































No to nara do następnego pisania : D



2 komentarze:

Lou.Lien pisze...

Na początku średnio zrozumiałam co masz na myśli, ale to całe podsumowanie nawet bardzo :)
Haha, widzę, że zmieniłaś wygląd bloga, muszę przyznać, że jest o wiele lepiej :)
Myślę, że ten blog z każdym dniem będzie coraz ciekawszy, powodzenia!

Anonimowy pisze...

Fajny blog ^^ Obserwujemy? Komentujemy? Jeśli się zgadzasz, to napisz u mnie/zacznij, a ja zrobię to samo <3
***
suzz-natural-blonde.blogspot.com
***